16/18 - 8 - 2018

Met de kids op stap. 2de deel van de kidsweek.

Vakantiepark "Droomgaard" in Kaatsheuvel, Noord-Brabant Nederland

We hadden gekozen voor vakantiepark "Droomgaard" in Kaatsheuvel, dat ligt in Noord-Brabant, Nederland

Achteraf gezien een verkeerde keuze maar het was een van de weinige, niet te ver van huis met een binnen en buitenzwembad.

De weersvoorspellingen waren immers niet zo denderend.

Voor 2 nachten was het 88,80€ met 2 volwassen en 2 kinderen.

Iets na de middag aangekomen, ingecheckt en betaald, 108,80€. Nog aangekaart dat er geen reserveringskosten mochten aangerekend worden maar dat gaf de computer aan en dat moesten we dus betalen!!!

Moesten Eddy en ik alleen zijn geweest hadden we ons omgedraaid, maar ja, we konden de jongens toch niet teleurstellen...

Na ons geïnstalleerd te hebben en een hapje te hebben gegeten gingen we richting zwembad, benieuwd ...

Het was niet wat we verwacht hadden en de hygiëne liet veel te wensen over, de jongens amuseerde zich en dat was het voornaamste.

Vrijdag in de voormiddag hebben ze mini-golf gespeeld en in de namiddag  weer geravot in het water. Alhouwel Levi het vrij vlug moe was.

's Avonds speelde Levi met zijn drone, veel te hoog laten gaan en hij had er geen controle meer over, resultaat: drone weg...Nog een paar uren gezocht maar helaas...

Zaterdag, de jongens wilden niet meer gaan zwemmen, Eddy wilde graag een wandeling maken achter de camping in het bos.

IDaar zagen we een plas met 2 kleine strandjes, idyllisch.

Met mensen van daar een praatje gemaakt en het blijkt daar zeer mooi te zijn, op wandelafstand de "Efteling" (maar dat wisten we), mooi fietsroutes, wandelwegen enz...

Wij moesten onze standplaats om 12 uur verlaten, inpakken dus en vertrekken.

Het weer was uiteindelijk meegevallen, 1 nacht regen gehad.

Dat was het dus, einde van de kids week, of toch bijna want ze bleven nog een nachtje bij ons.

De jongens hadden genoten en daar deden wij het voor.

Thuis gekomen bekeek ik de rekening eens wat beter en wat hadden ze toch aangerekend? Reservatiekosten!

Dat was niet de afspraak, na 4 telefoontjes en kordate praat kreeg ik een mail dat ze het terug zouden storten.

Ps: onze jongste was niet mee maar wilde een kijkje nemen in onze camper, even van de gelegenheid gebruik gemaakt om een fototje van hun 3tjes te maken...